انصارالله یمن : ائتلاف سعودی تمایلی برای پایان دادن به جنگ ندارد

پنج شنبه 28 فروردین 1399 - 17:13:7
انصارالله یمن : ائتلاف سعودی تمایلی برای پایان دادن به جنگ ندارد

تهران - الکوثر : معاون رئیس اداره اطلاع‌رسانی انصارالله، بیش از ۲۵۰ حمله اخیر ائتلاف سعودی به شهرها و استان‌های یمن را نشان دهنده عدم تمایل این ائتلاف به مذاکرات صلح دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالقدوس الشهاری معاون رئیس اداره اطلاع‌رسانی انصارالله یمن با بیان اینکه، سخنی رسمی درباره مسأله مذاکره با عربستان سعودی وجود ندارد افزود: ائتلاف سعودی  در شرایط آتش بس،  ده‌ها حمله علیه یمن انجام داده است.

«الشهاری» با تاکید بر اینکه قصد واقعی برای توقف جنگ دیده نمی‌شود تصریح کرد: زمانی که ائتلاف سعودی از آتش‌بس دوهفته‌ای خبر می‌دهد بهتر است جنگ به صورت کامل متوقف شود. 

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی  پنجشنبه هفته گذشته از اعلام توافق آتش‌بس در یمن خبر داد و مدعی شد، این آتش‌بس دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز قابل تمدید خواهد بود؛ اما پس از ساعاتی از این اعلام ، ائتلاف سعودی حملات خود به یمن را شدت بخشید.

«محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن دیروز (چهارشنبه) گفت: سازمان ملل پاسخ صنعاء درباره طرح حل بحران یمن و توقف جنگ را داده است و توقف تجاوز، پایان محاصره، اتخاذ تدابیر بشردوستانه و اقتصادی، اولویت ملت و دروازه واقعی صلح قلمداد می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 28 فروردین 1399 - 16:21:8

دسته بندی :