مصاحبه با بیرانوند یکی از به یادماندنی‌ترین مصاحبه‌های‌ای اف سی

دو شنبه 11 فروردین 1399 - 15:53:24
مصاحبه با بیرانوند یکی از به یادماندنی‌ترین مصاحبه‌های‌ای اف سی

تهران_الکوثر: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه با دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان را به عنوان یکی از پنج مصاحبه به یاد ماندنی خود انتخاب کرد.

تهران- الکوثر: در شرایطی که فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در تعطیلی به سر می‌برد سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با مراجعه به آرشیو خود ۵ مصاحبه به یاد ماندنی خود را انتخاب کرد که نام علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از مصاحبه شوندگان در این فهرست به چشم می‌خورد.‌ای اف سی درباره بیرانوند نوشت، علیرضا بیرانوند در جام جهانی روسیه وقتی که پنالتی رونالدو را در تساوی به یاد ماندنی یک بر یک برابر پرتغال مهار کرد، به تیتر یک تبدیل شد.

بیرانوند در یک مصاحبه پراحساس دو بخشی درباره مسیر سخت خود، صحبت‌های قبل از جام جهانی درباره رویارویی با رونالدو و اینکه وقتی به مصاف تک به تک با یکی از بزرگترین ستاره‌های بازیکنان جهان می‌رفت، در بزرگ‌ترین لحظه زندگی اش چه چیزی در ذهنش می‌گذشت صحبت کرد.

علاوه بر این، مصاحبه با ژاوی ستاره اسپانیایی السد قطر، مصاحبه با چان یونگ تینگ اولین سرمربی زن هنگ کنگی که تیم مردان ایسترن را به لیگ برتر این کشور هدایت کرد و همچنین گورپریت سینگ ساندو دروازه بان شماره یک هند و شینجی اوکازاکی و ماکوتو هاسبه از ژاپن از دیگر مصاحبه‌های به یاد ماندنی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 11 فروردین 1399 - 14:20:20

دسته بندی :