قیمت نجومی سردار آزمون برای خریداران ایتالیایی اش

شنبه 9 فروردین 1399 - 18:14:47
قیمت نجومی سردار آزمون برای خریداران ایتالیایی اش

تهران_الکوثر: باشگاه زنیت سنت پترزبورگ در مذاکرات ابتدایی اش با ناپولی، قیمت پایه مهاجم ایرانی خود را 25 میلیون یورو مطرح کرده است.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در روز‌های اخیر اخبار زیادی درباره تلاش مسئولان باشگاه ناپولی ایتالیا برای انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی از تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه منتشر شده و طبق اعلام برخی رسانه‌ها جنارو گتوزو، برای تقویت خط حمله این تیم و پیدا کردن آلترناتیوی مطمئن برای آرکادیوژ میلیک لهستانی و هروینگ لوزانو مکزیکی، روی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نظر دارد.

از طرفی طبق اعلام یکی از نشریات محلی شهر ناپل، مذاکرات مسئولان این باشگاه با طرف روس آغاز شده و در مذاکراتی که به تازگی بین جیونتلی، مدیر ورزشی ناپولی با مسئولان زنیت انجام شده است، مدیران تیم فعلی آزمون قیمت پایه او را 25 میلیون یورو اعلام کرده اند.

در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات طرفین، آزمون به گران‌ترین بازیکن ایرانی تاریخ تبدیل خواهد شد و البته بین بازیکنان آسیایی هم یکی از گران‌ترین نفرات محسوب خواهد شد. 

سردار ژانویه 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت پیوست تا پس از علیرضا جهانبخش که با 18 میلیون یورو از آلکمار به برایتون منتقل شد، دومین انتقال گران بازیکنان ایرانی صورت بگیرد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 9 فروردین 1399 - 17:28:23

دسته بندی :