آغاز سومین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی

دو شنبه 12 اسفند 1398 - 10:9:16
آغاز سومین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی

تهران- الکوثر: انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی در حالی امروز آغاز شد که نظرسنجی‌های پیش از آن نشان می‌داد که بن‌بست سیاسی عدم تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سومین انتخابات سراسری پارلمانی در فلسطین اشغالی طی یک سال اخیر، امروز دوشنبه (دوازدهم اسفند) آغاز شد.

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، شعب اخذ رأی در فلسطین اشغالی از ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی (۸:۳۰ به وقت تهران) باز شده و احزاب رقابت خود برای کسب کرسی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را آغاز کردند.

رژیم تل‌آویو نیز برای اینکه صهیونیست‌ها را تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات کند، امروز را تعطیل رسمی اعلام کرده است.

در این انتخابات، حدود شش میلیون و چهارصد هزار نفر از ساکنان واجد شروط رأی دادن در فلسطین اشغالی برای انتخاب ۱۲۰ نماینده در بیست‌وسومین دوره کنست، پای صندوق‌ها می‌روند.

زمان قانونی رأی‌گیری فعلا تا ساعت ۱۰ شب به وقت محلی (۱۱:۳۰ به وقت تهران) بوده و در صورت تمدید نشدن آن، رسانه‌های صهیونیستی اولین آمار از نتایج نظرسنجی‌های پای صندوق را منتشر می‌کنند. نتایج اصلی نیز فردا (سه‌شنبه) منتشر خواهد شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، برای حدود ۵۶۳۰ اسرائیلی نیز که به دلیل احتمال ابتلا به ویروس «کووید۱۹» در قرنطینه هستند، صندوق‌های مخصوص اختصاص داده شده است.


دو شنبه 12 اسفند 1398 - 9:17:17