اعلام موضع حزب الله در خصوص کابینه حسان دیاب

شنبه 19 بهمن 1398 - 17:56:51
اعلام موضع حزب الله در خصوص کابینه حسان دیاب

بیروت- الکوثر: معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت این جنبش به دولت لبنان به ریاست «حسان دیاب» رای اعتماد خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم در مراسمی با تاکید بر اینکه این حزب به دولت حسان دیاب رای اعتماد خواهد داد گفت: این دولت شایستگی آن را دارد که به آن فرصت داده شود، چرا که افراد شایسته در آن حضور و آرمان‌هایی دارند. ما کاملا می‌دانیم که انباشت بحران‌ها در طول 30 سال امروز به حالت انفجار رسیده است که نمی‌توان طی چند روز یا چند هفته آن را حل کرد، به همین سبب ما باید به این دولت فرصت دهیم و منتظر بمانیم.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: مقاومت توانست بزرگترین دستاورد را طی یکصد سال اخیر با شکست اسرائیل و بیرون راندن آن از خاک لبنان با خفت و خواری محقق کند و البته در جنگ‌های متعدد بر این رژیم پیروز شود.
وی اظهار داشت آمریکا سردمدار فتنه و اشغالگری است نه حامی صلح، آمریکا سردمدار ظلم و ستم در جهان است. هر جایی که آمریکا حضور داشته، در آنجا مشکلات وجود دارد و اوضاع پیچیده می‌شود و تنها مکانی که به طور نسبی ثبات دارد، جایی است که آمریکا از آن بیرون رانده شود. به همین خاطر ما ضروری می‌دانیم که مردم خطر آمریکای ظالم را درک کنند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان، درباره توطئه شوم آمریکا علیه مسئله فلسطین با عنوان معامله قرن گفت معامله قرن مرده به دنیا آمده و قابلیت حیات ندارد، اگر برای مقابله با این طرح فریاد می‌زنیم، باید نتایج و تاثیرات منفی آن در سطح فرهنگی و فکری را کاهش دهیم و مانع آن شویم، چرا که در سطح عملی هیچ طرفی موافق این طرحی نیست که قابلیت حیات داشته باشد، از نظر ما تنها راه حل، مقاومت است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 19 بهمن 1398 - 17:56:36

دسته بندی :