وقتی نظامیان صهیونیست از فلسطینی‌ها وقت استراحت می‌خواهند! +فیلم

دو شنبه 14 بهمن 1398 - 13:56:38

تهران- الکوثر: استمرار تظاهرات جوانان فلسطینی در شهر الخلیل برای 12 ساعت، نظامیان اسرائیلی را به قدری خسته کرد که آنها از فلسطینی‌ها درخواست استراحت کردند!

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شبکه خبری المیادین، روز یکشنبه تظاهرات شدیدی در شهر الخلیل در محکومیت طرح معامله قرن برگزار شد به نحوی که جوانان فلسطینی برای ساعت‌های طولانی با پرتاب سنگ با نیروهای اشغالگر مقابله کردند. این اعتراضات تا حدی بود که سربازان اسرائیلی از فلسطینی‌ها خواستند به مدت 10 دقیقه استراحت کنند.

در ویدئویی که از این تظاهرات منتشر شده، یک سرباز اسرائیلی پس از 12 ساعت درگیری، از تظاهرکنندگان فلسطینی درخواست استراحت می‌کند و به آنها می‌گوید: می‌خواهید استراحت کنیم؟ 10 دقیقه استراحت. بروید تا ما هم برویم!

تظاهرات در ورودی خیابان الشهداء آغاز شده و جوانان فلسطینی لاستیک خودروها را به  آتش کشیدند و به سمت ایست نظامی اسرائیلی‌ها در ورودی این خیابان سنگ پرتاب کردند، در مقابل سربازان اسرائیلی گلوله‌های پلاستیکی، بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور به سمت آنها شلیک کرده و به منطقه باب الزاویه در مرکز الخلیل یورش بردند.

رسانه‌های داخلی فلسطین به نقل از برخی منابع پزشکی اعلام کردند، به تعداد زیادی از شهروندان درمان‌های میدانی داده شد و سربازان اسرائیلی مالکان پاساژها و مغازه‌ها در الخلیل را مجبور کردند، محل کسب خود را تعطیل کنند.

مناطق مختلف فلسطین اشغالی شاهد تظاهرات‌هایی در محکومیت معامله قرن هستند.

هلال احمر فلسطین روز جمعه از زخمی شدن 48 تن در درگیری‌ها با سربازان اسرائیلی در شهرها و روستاهای کرانه باختری خبر داد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 14 بهمن 1398 - 13:56:23