عیادت وزیر اطلاع رسانی سوریه از خبرنگاران مجروح

دو شنبه 14 بهمن 1398 - 12:7:43
عیادت وزیر اطلاع رسانی سوریه از خبرنگاران مجروح

تهران- الکوثر: وزیر اطلاع رسانی سوریه در جریان عیادت از خبرنگاران شبکه های خبری سما، العالم و الکوثر که در جریان عملیات ارتش سوریه در حومه حلب از سوی گروههای تروریستی مورد اصابت قرار گرفته و زخمی شدند، از نقش آنان در انعکاس پیروزی های ارتش این کشور تمجید کرد.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از سانا، عماد عبدالله ساره که به همراه حسین دیاب استاندار حلب از این خبرنگاران در یکی از بیمارستان های حلب عیادت کرد،آنان را "همکار خود" خطاب کرد. 

وزیر اطلاع رسانی سوریه پس از اطمینان از وضعیت سلامت خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای جنگ تروریست ها علیه سوریه، آنها خبرنگاران و دوربین هایی را که برای انعکاس حقیقت تلاش می کنند، هدف قرار می دهند زیرا می خواهند سکوت کنند تا آنها حقیقت را از بین ببرند.

وی تاکید کرد: حامیان تروریست ها برای خاموش کردن صدای حق، تیم های خبری و خبرنگاران را هدف قرار می دهند و برای جلوگیری از انتقال موفقیت های ارتش سوریه  و سرپوش گذاشتن بر جنایات تروریست ها تلاش می کنند و هدف قرار گرفتن خبرنگاران و رسانه های ملی که صادقانه کار می کنند نشانه نقش و حضور مناسب آنها در این جنگ است.

ساره به شور و شوق خبرنگاران جنگ اشاره کرد و گفت: آنها عاشق رسالت و میهن خود هستند و جان خود را فدای آبرو و عزت می‌کنند.

خبرنگاران شبکه های یاد شده  دیروز یکشنبه در حال پوشش عملیات ارتش سوریه در محورهای جنوب غربی شهر حلب بودند که مورد اصابت تروریست ها قرار گرفتند.

روز شنبه هم «وفا شبرونی» خبرنگار شبکه خبری «روسیا الیوم» در جریان پوشش اخبار عقب‌نشینی تروریست‌ها از «معرة النعمان» در استان ادلب به شدت زخمی شد.

ارتش سوریه در چند هفته گذشته عملیات خود علیه تروریست‌ها و پیشروی در مناطق تحت سیطره آنها را آغاز کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 14 بهمن 1398 - 12:7:7