مخالفت احزاب و گروههای سیاسی بحرین با «معامله قرن»

پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 18:51:50
مخالفت احزاب و گروههای سیاسی بحرین با «معامله قرن»

تهران - الکوثر : 9 جمعیت سیاسی بحرین با صدور بیانیه‌ ای مشترک مخالفت خود را با طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» اعلام کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این بیانیه آمده است که این طرح بزرگ‌ ترین عملیات سرقت حقوق ملت فلسطین و حذف آرمان فلسطین است.

بر اساس این گزارش، جمعیت های سیاسی بحرینی در این بیانیه از دولت های عربی و اسلامی، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس خواسته اند تا مواضعی همسو با اصول امت در قبال مسئله فلسطین و اراده ملت فلسطین و نیز حمایت از موضع رسمی و مردمی آن در خصوص مخالفت با این طرح اتخاذ کنند.  

مردم بحرین نیز در محکومیت طرح آمریکایی - صهیونیستی "معامله قرن" تظاهرات کردند. 

تظاهرکنندگان بحرینی در حالی‌ که پلاکاردهایی در حمایت از قدس و ملت فلسطین در دست داشتند شعار "آمریکا شیطان بزرگ"، "آمریکا مادر تروریسم" ، سر دادند.
مخالفت مردم بحرین با طرح آمریکایی- صهیونیستی "معامله قرن" در شرایطی است که وزارت امور خارجه رژیم آل خلیفه با انتشار بیانیه‌ای از آنچه تلاش‌های بی‌وقفه آمریکا برای پیشبرد روند صلح نامید، قدردانی کرد. 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌ شنبه به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح نژادپرستانه معامله قرن رونمایی کرد. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، واگذاری 30 درصد از کرانه به بختری به اسرائیل، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان و خلع سلاح کامل فلسطین از مهمترین مفاد این طرح ننگین است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 17:25:12

دسته بندی :