بشار الجعفری : تروریسم اقتصادی ، مکمل اقدامات تروریستی است

پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 12:30:43
بشار الجعفری : تروریسم اقتصادی ، مکمل اقدامات تروریستی است

تهران - الکوثر : نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، تروریسم اقتصادی را مکمل اقدامات ضد انسانی گروهک‌های تروریستی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت که با موضوع وضعیت انسانی سوریه برگزار شد ، افزود: تروریسم اقتصادی که توسط کشورهای غربی ضد دمشق اعمال می شود، اقدامات گروهک های تروریستی را که در فهرست سیاه شورای امنیت قرار دارند، تکمیل می کند.  
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تصریح کرد : دمشق از سکوت بعضی از مقام های سازمان‌های بین المللی درباره رنج و درد سوری ها ناشی از تروریسم، تجاوز و اقدامات اقتصادی قهریه یکجانبه و اقدامات نیروهای اشغالگر، شگفت زده است. 
بشار الجعفری با بیان انکه دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (اوچا)، ۶۴ گزارش مربوط به اقدام های قهریه اقتصادی بر زندگی میلیون ها نفر از مردم سوریه را نادیده گرفت،افزود:"اوچا" از ارائه کمک به ساکنان بیش از ۴۰ شهر و شهرک آزاد شده از تروریسم در ادلب و اطراف آن، خودداری می کند. 
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد با تاکید بر لزوم لغو اقدامات اقتصادی ضد سوریه گفت: با وجود فشارها ضد مردم، دمشق از حاکمیت خود صرف نظر نخواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 12:8:47

دسته بندی :