ولید المعلم : آمریکا از داعش برای ادامه اشغال چاههای نفت سوریه استفاده می کند

چهار شنبه 4 دی 1398 - 15:9:44
ولید المعلم : آمریکا از داعش برای ادامه اشغال چاههای نفت سوریه استفاده می کند

دمشق - الکوثر : وزیر امور خارجه سوریه گفت آمریکا از گروه تروریستی “داعش” برای ادامه اشغال چاه های نفت سوریه استفاده می کند و در حقیقت ارتش سوریه با “داعش” مبارزه کرد و همه مردم در منطقه جزیره  فداکاری های ارتش مان را می دانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ولید المعلم»، معاون نخست وزیرو وزیر امور خارجه سوریه در مصاحبه با شبکه خبری روسیا الیوم در جریان سفر خود به مسکو تاکید کرد : روابط سوریه با روسیه ریشه دار است و دو کشور رابطه طولانی مدت دارند، و سفرهای متقابل بین مقامات دو کشور به منظور تقویت هماهنگی و همکاری در زمینه های مختلف است. 

المعلم در رابطه در دوازدهمین نشست کمیسیون بین دولتی روسیه - سوریه برای همکاری تجاری، اقتصادی و علمی با اشاره به اهمیت نشست های کمیسیون گفت: در این نشست ها سازوکارهای همکاری میان دو کشور دوست مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 

المعلم در پاسخ به سوالی درباره “قانون سزار” که اقدامات اجباری جدید آمریكا را علیه مردم سوریه تحمیل می كند، تاکید کرد: این قانون بخشی از سیاست ایالات متحده است.. که نه تنها ضد سوریه بلکه ضد همپیمانان ایالات متحده و دوستان خود اعمال می شود. 

وزیر امور خارجه سوریه افزود : عملیات ارتش سوریه در ادلب در چارچوب سیاست بنیادین دولت سوریه و تعیین شده توسط رئیس جمهور بشار اسد برای آزادی تمامی خاک جمهوری عربی سوریه است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 دی 1398 - 14:18:44