تصاویر حمله اغتشاشگران به آمبولانس حامل فرمانده عصائب اهل الحق + فیلم

یک شنبه 5 آبان 1398 - 18:30:7

تهران- الکوثر: تصاویری از حمله شماری از اغتشاشگران به آمبولانس حامل وسام العلیاوی از فرماندهان عصائب اهل الحق که به شهادت این فرمانده و دو برادرش منجر شد، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وسام العلیاوی معروف به «ابوجعفر» مسوول دفتر گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق در استان میسان بود که برخی گروه های نفوذی در جریان تظاهرات این استان با نارنجک به دفتر گروه مقاومت عصائب اهل الحق حمله کرده و او را زخمی کردند.

ابوجعفر پس از مجروحیت با آمبولانس از العماره به بصره (۱۸۰ کیلومتری جنوب العماره) انتقال داده شد اما افراد نفوذی مسلح، خودرو حامل این مجروح را تعقیب کرده و قبل از رسیدن این مجروح به بیمارستان، خودرو حامل او را متوقف کرده و به طرز فجیعی او و برادرش را به قتل رساندند و سپس جسدش را مثله کردند.

شیخ قیس الخزعلی در مراسم تشییع این فرمانده مقاومت در حالی که اشک می ریخت گفت که شهادت این فرمانده، معادله را در عراق تغییر خواهد داد و انتقام خون او را از سفارتخانه آمریکا و رژیم صهیونیستی می گیریم.

وی ابراز تاسف کرد که در این شرایط حساس خون پاک این مجاهدین اینگونه مظلومانه ریخته می شود زیرا تنها گناهشان این بوده که به ندای فتوای جهاد مرجعیت در ۲۰۱۴ لبیک گفتند و در جبهه ها علیه گروه تروریستی داعش حضور یافتند.

وی گفت که العلیاوی در مبارزه با اشغالگران آمریکایی در برهه ای که عراق تحت اشغال آمریکا بود و در همه جبهه های جنگ با گروه تروریستی داعش حضور داشته و امروز تقاص دفاعش را از امنیت و تمامیت ارضی و ملت عراق را این گونه با مثله شدن می دهد.

الخزعلی افزود که خون این مظلوم دلیل واضحی بر توطئه بزرگی است که عراق را هدف قرار داده اما خون این شهید مظلوم تبدیل به فرصتی برای عراق می شود که معادله ها را تغییر خواهد داد.

دبیرکل عصائب اهل الحق با تاکید بر اینکه فرزندان عراق اجازه نمی دهند که کشور به سمت پرتگاه سقوط برود گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی مسوول قتل این شهید هستند زیرا نمی خواهند که عراق روی آرامش ببیند.

دبیرکل سازمان بدر نیز بر نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه جدید در عراق صحه گذاشت و گفت که ما از مطالبات برحق تظاهرکنندگان مسالمت آمیز حمایت می کنیم اما برخی ها از طریق تظاهرات به دنبال فتنه انگیزی و سوق دادن عراق به سمت هرج و مرج هستند.

هادی العامری با تاکید بر اینکه خون این شهید بر گردن آمریکا و رژیم صهیونیستی است تاکید کرد که انتقام خون این شهید را از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان سرکرده های نفوذی ها در عراق خواهیم گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 5 آبان 1398 - 18:29:58

دسته بندی :