هشدار تند انصارالله یمن به امارات

جمعه 5 مهر 1398 - 8:46:12
هشدار تند انصارالله یمن به امارات

تهران- الکوثر: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به امارات هشدار داد از هرگونه تشدید تنش در یمن خودداری کند چرا که قدرت تحمل ضربه در خاک خود را ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد البخیتی درباره تازه‌ترین جزئیات مربوط به لشکرکشی جدید امارات به یمن گفت: شماری از مزدوران اماراتی پس از پایان آموزش‌های نظامی از پایگاه عصب اریتره بازگشته اند تا در تعز پیشروی‌هایی کسب کنند. هدف امارات از این اقدام، محکم کردن جای پای خود در تعز است. ما به امارات توصیه می‌کنیم از تشدید تنش‌ها خودداری کند چرا که این کشور قدرت تحمل ضربه در عمق خاک خود را ندارد و مهلتی که در اختیار دارد اندک است. متجاوزان از کشتی‌ها و بنادر غیر نظامی برای اهداف نظامی استفاده می‌کنند. امارات باید از استان‌های جنوبی و منطقه ساحل عقب نشینی کند. کشور‌های متجاوز همیشه از کشتی‌های غیرنظامی برای انتقال نیرو‌های خود استفاده می‌کنند و این مسئله امنیت دریانوردی را تهدید می‌کند. 
وی افزود: هرگونه تشدید تنش‌ها از سوی متجاوزان با پاسخ گسترده و محکم مواجه خواهد شد. بانک اهداف برای هدف قرار دادن عمق خاک عربستان و امارات آماده است، ولی در حال حاضر تصمیم به متوقف کردن حملات است. ما به امارات هشدار می‌دهیم از ایجاد تنش خودداری کند در غیر این صورت عمق خاکش هدف قرار خواهد گرفت و این کشور اوضاع بسیار شکننده‌ای دارد. 



برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 5 مهر 1398 - 8:45:38

پربازدیدها