«مجتهد» فریبکاری بن سلمان را برای کم اثر نشان دادن حملات به آرامکو برملا کرد

شنبه 30 شهریور 1398 - 14:19:53
«مجتهد» فریبکاری بن سلمان را برای کم اثر نشان دادن حملات به آرامکو برملا کرد

تهران- الکوثر: افشاگر اسرار خاندان سعودی فاش کرد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به منظور کم اثر نشان دادن حملات اخیر به تاسیسات نفتی عربستان دستور افزایش صادرات بنزین را صادر کرده و به این منظور از عرضه داخلی بنزین کاسته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کاربر اینترنتی موسوم به «مجتهد» که پشت پرده مسائل خاندان آل سعود را افشا می‌کند در پیامی جدید نوشت دستورالعمل‌هایی از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی صادر شده است که به موجب آن صادرات بنزین بر مصرف داخلی آن اولویت پیدا کند و در روز‌های آینده میزان بیشتری از بنزین صادر می شود.

وی می‌گوید این دستورالعمل‌ها ثابت می‌کند که وی دروغ گفته است که می‌تواند خسارات وارد شده به تاسیسات آرامکو و کاهش 50 درصدی تولیدات نفتی را جبران کند.

مجتهد با بیان اینکه در برخی از شهر‌های عربستان کمبود بنزین مشاهده شده، پیش‌بینی کرده است که با اجرای این دستورالعمل‌ها در روز‌های آینده عرضه بنزین در پمپ بنزین های سراسر عربستان به شدت کاهش یابد.

پایگاه اینترنتی القدس العربی روز گذشته با انتشار تصاویری ویدیوئی از یک پمپ بنزین در ریاض، نوشت: شهروندان سعودی به تدریج تاثیر حمله به تأسیسات شرکت نفتی آرامکو را در منطقه‌های بقیق و خریص بر زندگی روزانه خود احساس می‌کنند؛ به طوری که پمپ بنزین‌ها با کمبود شدید سوخت مواجه هستند و رانندگان برای تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌های خود، ناچار می‌شوند مدت زیادی در انتظار باشند.

شنبه هفته گذشته نیروهای یمنی با ده پهپاد توانستند تاسیسات نفتی آرامکو را هدف قرار دهند و به این ترتیب تولیدات نفتی عربستان تا پنجاه درصد کاهش یافت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 30 شهریور 1398 - 14:19:13