هشدار انصارالله یمن به سعودیها : حملات پهپادی را گسترش می دهیم

سه شنبه 26 شهریور 1398 - 9:50:3
 هشدار انصارالله یمن به سعودیها : حملات پهپادی را گسترش می دهیم

تهران - الکوثر : محمد البخیتی عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت حملات پهپادی به متجاوزان سعودی را گسترش می دهیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد البخیتی گفت: اینکه رژیم سعودی از هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی اش نگران باشد، امری طبیعی و ثمره حملات و جنایات گسترده این کشور و همدستانش علیه یمن است.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات سهمگین اخیر نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان در عمق خاک این کشور گفت: تلاش ناکام حکام ال سعود برای مسئول دانستن دیگران در این عملیات نشانگر درماندگی ریاض در رویارویی با رزمندگان یمنی است. 

البخیتی گفت: ما بسیار صریح و روشن به تمامی کشورهای متجاوز می گوییم که خون یمنی ها بی بها نیست و از این پس اینگونه حملات گسترش خواهد یافت و تاسیسات مهم تر و حساس تر رژیم سعودی را هدف قرار خواهیم داد.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، ادعاهای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه حمله پهپادی به تاسیسات نفتی سعودی کار یمنی ها نبوده، ادعایی مضحک دانست و افزود، آل سعود و همدستانش پس از ناکامی در جلوگیری از حملات نیروهای یمنی سعی دارند با متهم کردن دیگران ازجمله ایران، ضعف خود را پوشش دهند.  

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه با 10 فروند پهپاد بومی،  پالایشگاه های "بقیق" و "خریص" وابسته شرکت ملی نفت عربستان "آرامکو" را هدف قرار داد که منجر به ایجاد اختلال در تولید نفت عربستان سعودی شد.

عربستان سعودی و متحدانش از مارس 2015  و گذشت بیش از چهار سال کشتار هزاران غیرنظامی و ویران کردن زیرساخت های یمن، به دلیل مقاومت مردم این کشور نتوانستند به اهداف خود در یمن برسند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 26 شهریور 1398 - 9:39:43