مقام ارشد حزب الله: نبرد با آمریکا به مرحله ی بسیار حساسی رسیده است

دو شنبه 25 شهریور 1398 - 14:43:39
مقام ارشد حزب الله:  نبرد با آمریکا به مرحله ی بسیار حساسی رسیده است

تهران- الکوثر: رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: نبرد بین محور مقاومت و آمریکا با دشمن صهیونیستی به مرحله حساس و بسیار مهمی رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ هاشم صفی الدین  در مراسم گرامیداشت عالم مجاهد شیخ حسن حسین ملک در شهر "بیت لیف" جنوب لبنان با اشاره به اینکه باید همواره در مقابل توطئه ها و اهداف شوم امریکا و رژیم صهیونیستی هوشیار باشیم ،گفت : اینکه به دروغ برای پاکسازی سوابق جنایتکاری که ۴۰ سال به رژیم صهیونیستی خدمت کرده تلاش می شود و بعد وی را وارد لبنان می کنند بسیار خطرناک است.
شیخ هاشم صفی الدین تصریح کرد:  اگر هر جاسوس و وابسته ی اسرائیلی با تابعیت امریکا یا کشوری دیگر به لبنان بیاید  و اینجا از او استقبال شود سر آخر کشور در مقابل تعداد زیادی از جاسوسان و سرسپردگان رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد:  این جنایتکاران بخصوص کسانی که هنوز با دشمن صهیونیستی در ارتباط هستند ، باید مجازات شوند ، چه کسانی که در زندان خیام و چه جاهای دیگر مرتکب جنایت شده اند 
شیخ هاشم صفی الدین با بیان اینکه اکنون مقاومت نیرومندتر از هر زمان دیگری است ،گفت : نبرد بین ما (محور مقاومت) و امریکا با دشمن صهیونیستی به مرحله حساس و بسیار مهمی رسیده است ، بنابراین باید این نبرد را هوشیارانه ادامه دهیم.


دو شنبه 25 شهریور 1398 - 13:23:40