تجلیل از کارمندان منتخب حج 98 در مدینه منوره

شنبه 9 شهریور 1398 - 12:47:43
تجلیل از کارمندان منتخب حج 98 در مدینه منوره

تهران- الکوثر: کارکنان منتخب عملیات حج 98 در مدینه منور با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ علی رضا رشیدیان در این مراسم که در آخرین روز هفته دولت و ایام گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان  رجایی و باهنر برگزار شد ، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی صادق و بی آلایش  و الگوی خدمت صادقانه به ملت ، نظام و این سرزمین بودند.

 علی رضا رشیدیان افزود : خدمت صادقانه نیاز امروز جامعه ماست و  در این راستا باید تک تک آحاد کشور هر یک در هر جایگاهی مسئولیت خود را به درستی شناخته و برای بهبود امور گام برداشته و تمام همت خود را به کار بندند .

 وی اظهارکرد : آنچه در حج و خدمت به ضیوف الرحمن نمود دارد جلوه ای از خدمت صادقانه است زیرا همه با اعتقاد و همه وجود در این خدمتگزاری حضور دارند و عاشقانه به خلق خدمت می کنند.

وی عنوان کرد : در واقع این خدمت خالصانه وخیرخواهانه بزرگترین آموزه دینی ماست، خدمتی عاشقانه و خالصانه که سنت و  سیره  امیر مومنان علی (ع) و ائمه طاهرین بود ،آنگونه که هیچ خدمتی به خداوند به ارزش خدمت به خلق نیست و عبادت ،خدمت به مردم دانسته شده است.

وی تصریح کرد : امید است همه ما در این خدمت معنوی وخالصانه بیش از پیش موفق بوده و رضایت ضیوف الرحمن که رضایت خداوند است ،حاصل شود .

 در ادامه این مراسم از کارکنان برتر با اهدای هدایایی قدردانی شد .


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 9 شهریور 1398 - 12:47:36