تاکید شیخ عیسی قاسم بر ضرورت ادامه مطالبات مردمی در بحرین

چهار شنبه 9 مرداد 1398 - 16:36:52
تاکید شیخ عیسی قاسم بر ضرورت ادامه مطالبات مردمی در بحرین

تهران - الکوثر : آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین بر ضرورت ادامه مطالبات مردمی برای برخورداری از آزادی و حقوق دینی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه ای به مناسبت شهادت سه جوان بحرینی اعلام کرد:«این افراد شاهد ظلم و ستم، نقض حقوق بشر و و اقدامات غیر انسانی بودند که در حق ملت بحرین اعمال می شود».  
عیسی قاسم در این بیانیه با انتقاد از مواضع بی طرفانه برخی کشورها در برابر ظلم و ستم حاکمان بحرین ، از مردم این کشور خواست برای بازستاندن حقوق دینی، ازادی، کرامت ، امنیت و برقراری عدالت در بحرین به مبارزات خود ادامه دهند.
عیسی قاسم افزود : رژیم ال خلیفه از یک سو اعلام می کند اعتراض های مردمی را سرکوب کرده است و از سوی دیگر همچنان به بازجویی ها، حمله به خانه ها، شکنجه ها، گرفتن اعتراف زیر شکنجه، صدور احکام قضایی ظالمانه تا حبس صد ساله، کشتار، سلب تابعیت، بازداشت اجباری و اِعمال اقدامات غیر اخلاقی در حق مردم بحرین ادامه می دهد.
آیت الله عیسی قاسم در پایان تاکید کرد شکنجه مردم بحرین بدون وجود هیچ توجیه دینی، قانونی و عرفی تنها بیانگر ولع رژیم آل خلیفه درکشتار، ظلم و از بین بردن ارزشهاست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 9 مرداد 1398 - 16:6:56