حملات پهپادی جدید انصارالله به فرودگاه جیزان و پایگاه ملک خالد عربستان

چهار شنبه 26 تیر 1398 - 9:9:43
حملات پهپادی جدید انصارالله به فرودگاه جیزان و پایگاه ملک خالد عربستان

صنعا- الکوثر: جنبش انصارالله یمن طی عملیاتی با استفاده از پهپادها، آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی در فرودگاه جیزان و نیز پایگاه هوایی ملک خالد را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد: طی عملیات یگان پهپادی قاصف کی 2 آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی در فرودگاه جیزان در جنوب این کشور هدف قرار گرفت که در پی آن پروازهای این فرودگاه متوقف شد.

سرتیپ سریع افزود: این حملات واکنشی به عملیات نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی است که طی 12 ساعت گذشته 19 حمله هوایی به یمن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات گسترده به سمت فرودگاه منطقه‌ای جیزان و دو عملیات هجومی جدید به پایگاه هوایی ملک خالد در شهر خمیس مشیط از تازه ترین عملیات‌ ما در شب گذشته بود.

این سخنگو تاکید کرد: این عملیات در چارچوب پاسخ‌گویی به جنایت‌های دشمن و محاصره مداوم علیه ملت یمن است.

به گفته او، یگان پهپادی انصارالله همچنین دو عملیات جدید به پایگاه ملک خالد در شهر خمیس مشیط انجام داد و اهداف مدنظر با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

این در حالی است که ائتلاف سعودی - اماراتی مدعی رهگیری و ساقط کردن سه پهپاد انصارالله به سمت دو شهر جیزان و أبها در جنوب غرب عربستان شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 تیر 1398 - 8:57:11