حالت «فوق‌العاده» در «عکا» به دلیل نشت آمونیاک

جمعه 7 تیر 1398 - 15:44:1
حالت «فوق‌العاده» در «عکا» به دلیل نشت آمونیاک

در پی نشت آمونیاک از کارخانه‌ای در «عکا» واقع در فلسطین اشغالی 13 تیم آتش‌نشانی فراخوانده شدند و از صهیونیست‌ها درخواست شد در منازل خود باقی بمانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نشت آمونیاک در کارخانه‌ای در «عکا» واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند و اعلام کردند، 13 تیم آتش‌نشانی برای مقابله با این موضوع فراخوانده شدند.

خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از وبگاه صهیونیستی «0404» گزارش داد، در پی این حادثه که پنجشنبه (دیروز) رخ داد، دهها صهیونیست از یک مرکز تجاری در عکا (نزدیک به کارخانه یاد شده) تخلیه شدند.

در ادامه این گزارش آمده، پلیس رژیم صهیونیستی ایستگاه‌های راه‌آهن در عکا و «نهاریا» را بست و خودروها را به سمت مسیرهای جایگزین راهنمایی کرد.

همچنین شهرک‌نشینان در منطقه مذکور، دستورهایی مبنی بر باقی ماندن در منازل خود دریافت کرده‌‌اند.

شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد، تیم‌های آتش‌نشانی پس از تخلیه کارگران از کارخانه مذکور توانسته‌اند جلوی نشت آمونیاک را بگیرند.

پیش‌تر هشدارهایی درباره نگهداری از مخزنی حاوی 17 تن آمونیاک در کارخانه مذکور هشدار داده شده بود، کارخانه‌ای که نزدیک منطقه‌ای مسکونی قرار دارد.

دو سال پیش در حادثه‌ای مشابه، نشت شدید آمونیاک از تانکر یک کارخانه در شهرک صهیونیستی «سدیروت» در جنوب فلسطین اشغالی‌ منجر به تخلیه تمام کارگران این کارخانه شد


جمعه 7 تیر 1398 - 15:33:53