دبیر کل جنبش نُجَباء عراق خطاب به رژیم صهیونیستی : آتاکاما در انتظار شماست

سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 16:4:10
دبیر کل جنبش نُجَباء عراق خطاب به رژیم صهیونیستی : آتاکاما در انتظار شماست

وبگردی: دبیر کل جنبش النجباء خطاب به رژیم صهیونیستی: از آن روز بترسید که پرچم‌های یا زهرا (س) را برافرازیم، زیرا در آن روز تلاویو و حیفا را از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی نمی‌توان تشخیص داد.

تهران- الکوثر:  ویدیویی به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن اکرم الکعبی، دبیر جنبش نجباء عراق در یک سخنرانی خطاب به رژیم صهیونیستی سخنان کوبنده‌ای را ایراد کرده است. اکرم الکعبی در این  سخنرانی به رژیم منحوس صهیونیستی اخطار می‌دهد، ما  در جنبش نجباء  هنگامی که از تشکیل تیپ آزادی جولان خبر دادیم در نظر داشتیم  که رژیم صهیونیستی بداند ما هرگز در مقابل تکفیری‌های دست پرورده او‌ سر خم نمی‌کنیم. اسرائیل باید به خوبی بداند که  نقش ما حتی بعد از نابودی گروه‌های  تروریستی دست پرورده  صهیونیست‌ها  تمام نمی‌شود ، پس از  آن  نوبت نابودی این رژیم و  هنگام بازگشت زمین به  صاحب اصلی آن و آزادی قدس شریف خواهد رسید. 

او گفت: ما هیچ گاه نمی گذاریم که نیروهای تکفیری به نیابت از اسرائیل مسلمانان را بکشند و این رژیم در امنیت کامل به سر ببرد.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء ، یکی از گروه‌های شبه‌نظامی تشکیل دهنده حشد شعبی عراق است. هسته مرکز این جنبش از سال ۲۰۰۴ در بغداد شکل گرفت و در سال ۲۰۱۳ بطور علنی اعلام شد و تا کنون با همین نام در صحنه سیاسی عراق حضور دارد. شیخ اکرم الکعبی در حال حاضر دبیرکل این جنبش است.گروه نجباء در عراق و سوریه فعالیت نظامی دارد.

این گروه که مرکز آن در عراق است، خود را در دسته جریان‌های وابسته به مقاومت اسلامی در منطقه می‌داند و به اصول اسلامی و ارزش‌های آن باور داشته و معتقد به حاکمیت مطلق اسلام بوده و با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت و حفاظت از حریم مردم تشکیل شده‌ است.

در ادامه ویدیویی از سخنان اکرم الکعبی را خطاب به رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنید.

 


سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 15:8:1

دسته بندی :