تاکید رئیس شورای اجرایی حزب الله بر آزادسازی قدس

جمعه 16 فروردین 1398 - 8:55:20
تاکید رئیس شورای اجرایی حزب الله بر آزادسازی قدس

تهران - الکوثر : رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد موضع حزب الله و مقاومت , دفاع از مردم , منطقه و مقدسات است و قدس در قاموس مقاومت باقی خواهد ماند و اولویت مقاومت است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید «هاشم صفی الدین» روز پنج شنبه در دیدار با علمای لبنان در شهر صور گفت : هدف آمریکا این است که مشروعیت محور مقاومت را سلب کند و بذرهای تردید, ترس و وحشت را در منطقه بکارد، اما باید در مقابله با تجاوز آمریکا و اسرائیل قوی و مقتدر باشیم. 

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: آنچه جوانان فلسطینی در تظاهرات روز زمین و بازگشت به سرزمین مادری خود انجام دادند بیانگر این است که قدس هرگز فراموش نشده است و فراموش نخواهد شد. 

سید صفی الدین تاکید کرد: به رغم تمام محاصره های سخت اقتصادی, اجتماعی , مالی و همچنین تلاش برای بدنام کردن وجهه مقاومت و کاستن از کرامت و ارزش آن, مقاومت امروز قوی تر از هر زمان دیگر است و صاحب عزم ناگسستی و اراده پولادین است. 

عضو ارشد حزب الله در ادامه افزود: عزم و اراده نیروهای مقاومت برای آزادسازی فلسطین هر روز بیشتر می شود و بیش از هر زمان دیگری به آزاد سازی فلسطین و قدس نزدیک شده ایم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 16 فروردین 1398 - 8:44:18