افشای طرح لیبرمن برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی

یک شنبه 19 اسفند 1397 - 15:56:59
افشای طرح لیبرمن برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی

بیروت- الکوثر: وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد در زمان تصدی وزارت جنگ، طرحی را برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی ارائه کرد ولی این طرح به علت مخالفت نتانیاهو اجرا نشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل خانه ما اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با طرح وی برای ترور هدفمند رهبران حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه مخالفت کرده است.

لیبرمن در اظهاراتی که کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش کرد گفت در ژوئیه گذشته که همچنان وزیر بود، طرحی را برای ترور هدفمند رهبران حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه به نتانیاهو پیشنهاد کرد، اما وی با این طرح مخالفت کرد.

وی افزود به نتانیاهو گفتم باید شدیدترین ضربه ممکن را به تمام زیرساخت‌های مرتبط با شاخه نظامی جهاد اسلامی و حماس وارد کنیم.

وی افزود از ماه آوریل 2018 تا زمان  استعفایش در نوامبر، برای متقاعد کردن نتانیاهو و کابینه امینتی مبنی بر ضرورت اجرای طرح ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی تلاش کرد، ولی در نهایت هیچ راهی جز ترک وزارت جنگ و استعفا به سبب مخالفت با طرح او برایش باقی نماند.

لیبرمن نوامبر گذشته در اعتراض به پذیرش آتش بس از سوی نتانیاهو برای پایان درگیری دو روزه با گروه های فلسطینی در نوار غزه که با شلیک 460 موشک به سمت مناطق صهیونیست نشین همراه بود، از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استعفا کرد.

وی درباره آنچه افزایش توانمندی‌های نظامی جنبش های حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه خواند، هشدار داد و افزود طی دو سال آینده، این دو جنبش قدرت شلیک موشک‌های خود به منطقه تل آویو بزرگ معروف به غوش دان را پیدا خواهند کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 19 اسفند 1397 - 15:23:7