موسی ابو مرزوق : محاصره نوار غزه ، تاثیری بر مقاومت نخواهد داشت

سه شنبه 30 بهمن 1397 - 16:18:18
موسی ابو مرزوق : محاصره نوار غزه ، تاثیری بر مقاومت نخواهد داشت

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد تحریم ها خللی در عزم و اراده ما برای مقابله با آن و حفاظت از دستاوردهای مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، موسی ابو مرزوق گفت گروههای فلسطینی در پایان گفتگوهای مسکو درباره صدور بیانیه مشترک توافق کرده بودند اما جنبش فتح با دستکاری بیانیه ، برخی اصطلاحات مانند کشور فلسطین در اراضی سال 1967 و قدس شرقی ‌را به آن افزوده است.

موسی ابومرزوق از قصد و نیت برنامه ریزی شده جنبش فتح برای شکست گفتگوهای مسکو خبر داد و افزود : ما طرح معامله قرن را نپذیرفتیم و تأکید کردیم که قدسِ متحد و یکپارچه پایتخت فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد جنبش حماس با طرف مصری درباره تداوم اهداف و برنامه های آنان برای گفتگو در زمینه وحدت ملت فلسطین و دعوت از گروههای فلسطینی تفاهم خواهد کرد.

وی افزود وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین مستلزم اراده مردم و وحدت ملی برای تحقق خواسته های آنان است نه در گرو پیمان اسلو و تبعات آن.

موسی ابو مروزق بر ضرورت برگزاری انتخابات صادقانه و شفاف با مشارکت همه اقشار ملت فلسطین تأکید کرد.

وی اضافه کرد : وحدت ملی اولین ابزار لازم برای احقاق حقوق مردم فلسطین است. اوضاع به این شکل باقی نمی ماند ، زمین های ملت فلسطین در کرانه باختری رود اردن به سرقت می رود و در مقابل ریاست تشکیلات خودگردان فلسطینی به دنبال محاصره نوار غزه و تداوم اعمال تحریم ها علیه ساکنان این منطقه است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 30 بهمن 1397 - 16:18:12