بیانیه «الوفاق» در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین

پنج شنبه 25 بهمن 1397 - 18:43:6
بیانیه «الوفاق» در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین

بیروت- الکوثر: جمعیت «الوفاق» بحرین به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب بحرین اعلام کرد، از نظر این جنبش تنها راه‌ پایان دادن به بحران در بحرین، رسیدن به یک توافق سیاسی عادلانه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش «الوفاق» بحرین در هشتمین سالگرد انقلاب این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد، تنها راه، رسیدن به توافقی سیاسی است که مطالبات بر حق ملت بحرین را پاسخگو باشد.

در این بیانیه آمده است، تمامی گزینه‌ها مانند اقدامات امنیتی، حمایت خارجی، فریب، نظامی کردن واقعیت مدنی و استفاده از سیاست گرسنگی دادن، گزینه‌هایی محکوم به شکست و موقت است که واقعیت را پیچیده‌تر می‌کند.

جمعیت الوفاق تأکید کرد، دولت بحرین در تحقق اهدافش شکست سختی خورده و تلاش‌هایش برای خروج از بحران، او را وارد باتلاق بحران‌های معیشتی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی کرده است به نحوی که بحرین را دهها سال به عقب برگرانده، به حاکمیت ملی آن ضربه زده است و تمام دستاوردهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن را از بین برده است.

در ادامه این بیانیه آمده است، دولت بحرین با سیاست‌هایی که در پیش گرفته در واقع به ساختن نسلی بیدار و مُصِر برای ایجاد زندگی همراه با آزادی و کرامت کمک می‌‌کند.

الوفاق افزود: چندسال پیش هشدار دادیم در دست گرفتن قدرت با منطق «ارباب و برده» تمام امکانات وطن را از بین خواهد برد و شهروند را به بی ارزش ترین چیز نزد حاکمان تنزل خواهد داد، امروز همه بدون استثناء این موضوع را حس می‌کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 25 بهمن 1397 - 18:40:45

دسته بندی :