کوشنر زمان رونمایی از «معامله قرن» را اعلام کرد

پنج شنبه 25 بهمن 1397 - 17:9:15
کوشنر زمان رونمایی از «معامله قرن» را اعلام کرد

تهران- الکوثر: داماد رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید طرح پیشنهادی واشنگتن برای سازش تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی پس از انتخابات فروردین ماه در فلسطین اشغالی، رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «جارد کوشنر» داماد و نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در روند سازش تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه از موکول شدن رونمایی از طرح پیشنهادی واشنگتن به بعد از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گفته خبرنگار کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، کوشنر این خبر را امروز پنج شنبه در جریان کنفرانس موسوم به «آینده خاورمیانه» که در شهر «ورشو» لهستان پشت درهای بسته در حال برگزار شدن است، اعلام کرد.

کوشنر در این نشست گفته است: «ما طرح آمریکایی صلح اسرائیلی-فلسطینی را بعد از انتخابات 9 آوریل (20 فروردین) اسرائیل ارائه خواهیم کرد. لازم است هر دو طرف امتیازاتی بدهند».

اظهارات کوشنر در حالی مطرح می‌شود که تشکیلات خودگردان فلسطین نزدیک به یک سال است که در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، روابط و تماس‌های خود با واشنگتن را قطع کرده است. این تشکیلات از اعزام نماینده به نشست ورشو نیز خودداری کرده است.

طرح موسوم به «صلح اسرائیلی-فلسطینی» که به «معامله قرن» معروف شده، یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا برای پایان دادن به مناقشه فلسطین است. با این وجود، این طرح هنوز رونمایی نشده و بارها اعلام آن به تعویق افتاده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 25 بهمن 1397 - 16:56:51