تاکید حماس بر ادامه یافتن راهپیمایی بازگشت

دو شنبه 17 دی 1397 - 22:36:39
تاکید حماس بر ادامه یافتن راهپیمایی بازگشت

غزه- الکوثر: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت راهپیمایی بازگشت تا شکست و رفع محاصره و تحقق کامل حقوق فلسطینیان ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس دوشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرد «رژیم صهیونیستی حقوق فلسطینی ها را رعایت نمی‌کند ولی ما حق خود را از این رژیم پس می‌گیریم».

القانوع گفت: راهپیمایی بازگشت تا شکستن محاصره نوار غزه ادامه دارد و از این طریق حق و حقوقمان را پس می‌گیریم.

وی افزود: میانجی‌گران (مصری‌) باید اشغالگران را به پایبندی به مذاکره و توافق آتش بس در غزه و اجرای مابقی بندهای آن ملزم کنند و این رژیم صهیونیستی است که مسئول نتایج تاخیر در مذاکره و یا رد آن است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خبر داد دولت این رژیم در پی تشدید درگیری‌ها و حملات موشکی از غزه به فلسطین اشغالی، دستور العملی را به منظور بلوکه کردن حقوق کارکنان در نوار غزه صادر کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه، پایگاه مقاومت در غرب بیت لاهیا واقع در شمال غزه را پس از ادعای حمله موشکی از غزه به شمال عسقلان بمباران کرده بودند.

دو طرف فلسطینی و صهیونیستی در آبان‌ماه گذشته بر سر آتش‌بس در غزه توافق کرده بودند و اتاق مشترک مقاومت فلسطین نیز بلافاصه پس از امضای این توافق اعلام کرده بود که تلاش‌های مصر منجر به تثبیت آتش‌بس بین مقاومت و دشمن صهیونیستی شده است و مقاومت تا زمانی که دشمن به آتش‌بس پایبند بماند، به آن پایبند خواهد بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 17 دی 1397 - 22:36:12