تبديل غار شصت ميليون ساله به رستوران+فيلم

سه شنبه 11 دی 1397 - 23:8:50

بیروت- الکوثر: یک متخصص زمین شناسی در اردن موفق شده است غاری شصت میلیون ساله را با تغییر آرایش داخلی و افزودن تغییرات مورد نظر، به رستوران تبدیل کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جرج حدادین، زمین شناس اردنی در اطراف شهر مأدبا، پنجمین شهر بزرگ اردن موفق شده است غاری متروک و شصت میلیون ساله را به رستورانی تبدیل کند که با استقبال بازدید کنندگان روبرو شده است. 
در کوه های غربی این شهر، غارهای زیادی وجود دارند و این زمین شناس خوش ذوق با برگزیدن یکی از این غارها که فضای مناسبی برای کسب و کاری همچون رستوران را نیز داشت، اقدام به افزودن تغییرات مورد نظر کرد. اکنون غار که به گفته حدادین، موزه ای طبیعی به شمار می آید و تمدن های گوناگون را تجربه کرده، به رستورانی تبدیل شده است که با استقبال مراجعه کنندگان روبرو می شود. 
مشتری های این غار از میزان توجهی که حدادین به حفظ آثار و ظرایف طبیعی غار در ساخت رستوران خود به کار گرفته است، شگفت زده می شوند و به گفته خودشان، زیبایی غار گاهی به اندازه ای است که غذا را نیز فراموش می کنند. 
به گفته حدادین، تبدیل این غار قدیمی به رستوران، فرایندی ده ساله را طلب می کرد و حدادین می گوید می خواهد به اردنی های بیشتری درباره نحوه تبدیل غار به رستوران و فضای کسب و کار آموزش بدهد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 دی 1397 - 22:53:19