تهدید نتانیاهو: حملات به سوریه را تشدید می‌کنیم!

یک شنبه 2 دی 1397 - 17:2:48
تهدید نتانیاهو: حملات به سوریه را تشدید می‌کنیم!

بیروت- الکوثر: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد این رژیم در پی خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، حملات تجاوزکارانه خود به این کشور را گسترش خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از گسترش عملیات تجاوزکارانه این رژیم در سوریه در پی خروج نظامیان آمریکایی از این کشور سخن گفت.

او در اظهارات خود، خلاصه‌ای از عملکرد نیرو‌های صهیونیست را با هدف ویران کردن تونل‌های ادعایی حزب الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ارائه داد و ادعا کرد یکی از این تونل‌ها منهدم شده و یکی دیگر هم مسدود شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «عملیات در هفته‌های آینده تکمیل می‌شود تا حزب الله نتواند از این تونل‌ها به عنوان اهرم استفاده کند. این عملیات در زمانبندی مشخص شده به اهدافش می‌رسد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با دیگر ادعاهای ضدایرانی خود را تکرار کرد و افزود: «خروج 2000 نیروی آمریکایی از سوریه سیاست پایدار ما را تغییر نمی‌دهد؛ ما در برابر اقدامات ایران برای ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه می‌ایستیم».

از روز چهارشنبه که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، به طور ناگهانی اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی را از سوریه خارج می‌کند، مقامات صهیونیست برای فرونشاندن وحشت ناشی از به خطر افتادن رژیم اشغالگر در تلاش هستند. خبر استعفای «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا، و «برت مک‌گورگ» فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی، نیز ترس‌ رژیم صهیونیستی را بیش از پیش افزایش داد.

ماتیس قرار بود در هفته جاری از فلسطین اشغالی دیدن و با مقامات صهیونیست درباره ایران گفتگو کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 2 دی 1397 - 16:57:15