نتانیاهو: آمریکا تدابیر شدیدی علیه حزب الله اتخاذ می کند

چهار شنبه 28 آذر 1397 - 14:58:51
نتانیاهو: آمریکا تدابیر شدیدی علیه حزب الله اتخاذ می کند

بیروت- الکوثر: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد آمریکا در نشست امشب شورای امنیت سازمان ملل متحد تدابیر «بی سابقه ای» علیه جنبش حزب الله لبنان اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نتانیاهو همچنین از شورای امنیت خواست اقدامات حزب الله را محکوم و از رژیم صهیونیستی در برابر ایران حمایت کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود حزب الله فقط دهها موشک هدایت شونده نقطه زن در اختیار دارد زیرا کارخانه های تولید این نوع موشک ها در لبنان پس از کشف شدن توسط اسرائیل در ماه سپتامبر تعطیل شد.

نتانیاهو افزود: کارخانه های تولید موشک های نقطه زن در مکانی نزدیک فرودگاه بیروت و زیر زمین قرار دارد و دستگاه اطلاعات اسرائیل آن را شناسایی کرد... آنها تلاش می کنند مکان جدیدی را برای پیگیری فعالیت خود پیدا کنند ولی ما اجازه دسترسی به موشک های دقیق را به آنها نمی دهیم.

این ادعاها در شرایطی مطرح می شود که مقامات لبنانی با فراهم کردن امکان بازدید خبرنگاران از اماکنی که صهیونیست ها از آنها به عنوان کارخانه های تولید موشک های نقطه زن حزب الله یاد کرده بودند، نادرستی این ادعاها را اثبات کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 28 آذر 1397 - 14:58:41