سناتور آمریکایی: اگر ما نبودیم، سعودی‌ها باید فارسی صحبت می‌کردند!

یک شنبه 18 آذر 1397 - 20:33:46
سناتور آمریکایی: اگر ما نبودیم، سعودی‌ها باید فارسی صحبت می‌کردند!

تهران- الکوثر: در ادامه سیاست ترویج ایران هراسی در کشورهای عربی به منظور باج گیری بیشتر از آنان، یک سناتور آمریکایی مدعی شد اگر آمریکا نبود سعودی ها ظرف یک هفته مجبور می شدند فارسی صحبت کنند!

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، لیندسی گراهام در یک مصاحبه مدعی شد اگر حمایت آمریکا نبود، آنها در عربستان سعودی ظرف یک هفته مجبور می‌شدند فارسی صحبت کنند.

بر اساس آنچه در صفحه توییتر لیندسی گراهام منتشر شده، این سناتور برجسته آمریکایی در گفت‌وگوی خود با فاکس‌نیوز همچنین گفته است همکاری با محمد بن سلمان و «رژیم خون‌ریز او» به آمریکا آسیب می‌زند. گراهام تصریح کرده است: ما بسیار کمتر از مقداری که آنها به ما نیاز دارند، به آنها نیاز داریم! 

گراهام با اشاره به تناقض موجود میان گزارش سیا در کنگره درباره عوامل قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی و موضع رسمی دولت واشنگتن در این زمینه خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به مدت حدوداً دو سال روی خاشقجی تمرکز کرده بود.

او در ادامه با اشاره به پرونده قتل خبرنگار منتقد عربستانی و گزارش سیا درباره این قتل گفت: این عملیات بسیار پیچیده بود و فرد مسئول اجرای آن، دست راست محمد بن سلمان است. هر سناتوری که گزارش را دریافت کرده، تردیدی ندارد که محمد بن سلمان در قتل خاشقجی شریک جرم بوده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 18 آذر 1397 - 20:33:32