شکست رژیم آل خلیفه برای کسب مشروعیت از طریق انتخابات

پنج شنبه 15 آذر 1397 - 16:1:40
شکست رژیم آل خلیفه برای کسب مشروعیت از طریق انتخابات

تهران - الکوثر : رئیس سازمان حقوق بشر و دموکراسی بحرین گفت : تلاش رژیم آل خلیفه برای مشروعیت بخشی به این رژیم از طریق حضور مردم در انتخابات، ناکام ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دور نخست انتخابات پارلمانی و شهرداری های بحرین  24 نوامبر و دور دوم این انتخابات 1 دسامبر درحالی برگزار شد که مردم ، گروه ها و احزاب بحرین این انتخابات فرمایشی را تحریم کردند.

عبدالاله الماحوزی رئیس سازمان حقوق بشر و دموکراسی بحرین در گفتگو با خبرگزاری مهر  با اشاره به اینکه انتخابات پارلمان بحرین به جای «دموکراسی » بر «دیکتاتوری » مبتنی است ؛ افزود : میزان مشارکت پایین و وادار کردن برخی به رای دادن  در این انتخابات «کُمدی» که به دور دوم کشیده شده ، حاکی از  حجم بحران سیاسی در بحرین است. 
رئیس سازمان حقوق بشر و دموکراسی بحرین با اشاره به فقدان پایبندی رژیم آل خلیفه به حقوق بشر و بی توجهی سازمان های بین المللی به رعایت آن در بحرین گفت افزایش صدور حکم اعدام برای تعدادی از زندانیان بی گناه،  ادامه سلب تابعیت ها و بازداشتها و نیز نادیده گرفتن حقوق سیاسی شهروندان بحرینی از طریق تهدید و ارعاب برای تسلیم شدن در برابر خواست این رژیم نشان دهنده تشدید نقض حقوق بشر در این کشوراست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 آذر 1397 - 13:38:37