تحریم دور دوم انتخابات پارلمانی در بحرین

جمعه 9 آذر 1397 - 18:35:14
تحریم دور دوم انتخابات پارلمانی در بحرین

تهران - الکوثر : جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای از مردم استوار این کشور خواست دور دوم انتخابات پارلمانی و فرمایشی رژیم آل خلیفه را تحریم کنند زیرا برگزاری این انتخابات و نتایجی که از آن بدست می آید هیچ مشروعیتی ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جمعیت الوفاق در پاسخ به نتایج دور اول انتخابات نمادین پارلمانی و شهرداری ها که هفته گذشته در این کشور برگزار شد؛ اعلام کرد : به رغم اینکه رژیم آل خلیفه از ابزارهای مختلف برای ترساندن و ارعاب شهروندان بحرینی و کشاندن آنها برای حضور در پای صندوق های رای استفاده کرد . مردم وفادار بحرین با تحریم گسترده انتخابات رکورد ملی بزرگی را به ثبت رساندند بگونه ای که میزان مشارکت در این انتخابات فرمایشی از 30 درصد فراتر نرفت.
جمعیت الوفاق بحرین با تاکید بر لزوم تحریم دور دوم انتخابات نمادین وجلوگیری از مشارکت و همکاری در تمام پیامدهای خطرناکی که این انتخابات بر سطوح اقتصادی,معیشتی,انسانی و سیاسی برجای خواهد گذاشت؛ افزود : پیش بینی می شود در نتیجه سیاست های نادرست و ویرانگری که از پارلمان آینده سراغ داریم روزهای آینده روزهای سیاه و سختی برای شهروندان بحرینی خواهد بود.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

 


جمعه 9 آذر 1397 - 16:33:50