ضیف الله الشامی : رژیم سعودی و هم پیمانانش در خدمت آمریکا و صهیونیسم هستند

جمعه 9 آذر 1397 - 17:59:40
ضیف الله الشامی : رژیم سعودی و هم پیمانانش در خدمت آمریکا و صهیونیسم هستند

تهران - الکوثر : وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی گفت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر سعودی نبود رژیم صهیونیستی هم نابود می شد ، نشان داد که سعودی و هم پیمانانش به صورت رایگان در خدمت آمریکا و صهیونیسم هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ضیف الله الشامی در گفتگو با المیادین گفت :  آرمان فلسطین نیز آرمان اساسی مسلمانان است . ملت فلسطین در خط مقدم مبارزه با اشغالگری اسرائیل است و ما نیز پشت سر فلسطینیان هستیم و از آنها حمایت می کنیم. ملت یمن با وجود زخمهایی که از دشمنان متحمل شده است اما زخم اساسی یمنی ها آرمان فلسطین است و درمان اساسی آن نیز آزادسازی مسجد الاقصی است . ما در یمن همگان از برادران عراقی و فلسطینی و تونسی و کشورهای دیگر که در حمایت از ملت مظلوم یمن و در حمایت از آرمان فلسطین به حرکت در آمده اند صمیمانه تشکر می کنیم و همین به روشنی نشان می دهد دشمن به پایان خودش رسیده است و دشمن امروز از نظر سیاسی و نظامی و اجتماعی و مردمی سقوط کرده است و یمنی ها به همراه همگان در محور مقاومت به اذن الهی نقش برجسته ای در خنثی سازی این توطئه خواهند داشت.

وی تاکید کرد : کشورهای عضو ائتلاف متجاوز با حمله به ملت یمن خواستند وجهه خودشان را بهبود بخشند و پیشقراول مسائل اساسی باشند ولو آنکه به بهای جان ملتهای منطقه و کشورهای عربی و اسلامی تمام شود. همه هدف نیروهای متجاوز نیز خدمات رسانی رایگان به آمریکایی ها و اسرائیلی هاست و این را در سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شنیدیم . ترامپ از نقش سعودی صحبت کرد و گفت اگر سعودی نبود که اسرائیل به وجود نمی آمد و ترامپ این سئوال را مطرح کرد آیا می خواهید اسرائیل پایان یابد؟ یعنی موجودیت اسرائیل بسته به موجودیت سعودی است. 
الشامی گفت وجدان ملتهای عربی و اسلامی امروز به میزان زیادی بیدار شده است و ائتلاف تجاوز به یمن ، حقایق را بر ملا کرد و نقابها را از صورتهایی که پشت دین و قومیت و عربیت و دفاع از مقدسات اسلامی پنهان شده بودند و ادعا می کردند حافظان مسجد الاقصی و حرمین شریفین در مکه و مدینه هستند ؛ کنار زد اما در عین حال از زبان دشمنان و دشمنان امت و دشمنان ملتهای عرب و مسلمان اعلام شد آنها ( برخی حکام عربی و مسلمان) سربازان به خدمت گرفته شده برای خدمت به طرح صهیونیستی هستند و ملتهای عرب و مسلمان خنگ نیستند و همه این رویدادها را پیگیری می کنند و در نتیجه رویدادها و این اظهارات به واقعیت ها پی برده اند و می بینند که نظامهای سعودی و اماراتی سخاوتمندانه از دشمنان اسلام حمایت می کنند.
الشامی گفت واقعیتِ قتل عامهایی که ائتلاف تجاوز علیه ملت یمن مرتکب می شود و پایداری افسانه ای ملت یمن در برابر این تجاوز بزرگ و جنایتکارانه و ایجاد جنگی بزرگ علیه ملت یمن آن هم با امکاناتی گسترده باعث شد که ملت یمن به ملتهای جهان پیام واقعی بدهد مبنی بر اینکه نقاب از چهره قدرتهای ائتلاف تجاوز افتاده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 آذر 1397 - 14:52:42