جريان مردمي تونس :‌ عربستان سعودي به دشمن امت اسلام تبديل شده است

یک شنبه 4 آذر 1397 - 0:33:50
جريان مردمي تونس :‌ عربستان سعودي به دشمن امت اسلام تبديل شده است

تهران - الکوثر : دبیر کل جریان مردمي تونس با اشاره به اینکه عربستان توطئه علیه مسئله فلسطین را هدایت می کند اظهار داشت نظام سعودی به یکی از ارکان اصلی ائتلاف دشمنان امت اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زهیر حمدی در گفتگو با شبکه تلويزيوني الميادين در مخالفت با سفر ولیعهد سعودی به این کشور گفت: مردم تونس موضع یکپارچه ای در خصوص مخالفت با سفر بن سلمان به تونس دارند. نظام سعودی اکنون یکی از ارکان اصلی ائتلاف دشمنان امت اسلامی به شمار می رود و این نظام در سایه سکوت جامعه بین المللی همه مردم یمن را قتل عام کرده و مرتکب جنایت های زیادی علیه آنان شده است.  
وی افزود : روابط خارجی ما باید به ارزش های انقلاب تونس احترام بگذارد. نظام سعودی از همه حد و مرزهای معقول خارج شده است و تونس هرگز به پناهگاهی برای توجیه تروریسم تبدیل نخواهد بود. ما نمی پذیریم که تونس به بخشی از روند تلاش برای بهبود چهره بن سلمان تبدیل شود. نظام سعودی توطئه ای را علیه مسئله فلسطین هدایت و رهبری می کند و در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل گام بر می دارد.
حمدی اضافه کرد : برخی از کشورها در کنار عربستان پیشنهاد سفر بن سلمان به تونس به مقامات رسمی را تحمیل کردند، این در حالی است که بن سلمان در میان مردم تونس شخصیتی مطرود و غیرقابل پذیرش به شمار می رود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 4 آذر 1397 - 0:33:41