حضور گسترده مردم یمن در مراسم سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص)

چهار شنبه 30 آبان 1397 - 17:48:37
حضور گسترده مردم یمن در مراسم سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص)

تهران - الکوثر : مردم یمن با حضور پرشور در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مناطق مختلف این کشور، ضمن تجدید بیعت با خاتم النبیین، بر لزوم الگوپذیری از ایشان تاکید کردند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شبکه تلویزیونی المسیره یمن در گزارشی اعلام کرد : صنعا پایتخت یمن شاهد روزی تاریخی بود که در آن یمنی ها زیر پرچم پیامبر اکرم (ص) برای نبرد با نیروهای متجاوز ایستادند. 
در روز میلاد حضرت محمد (ص)، یمنی ها زیر آسمانی که جنگنده های متجاوز در آن پرواز می کردند، ضمن تجدید بیعت، تاکید کردند امت جز با الگوپذیری از پیامبر اکرم (ص ) نجات نخواهد یافت.  
عبدالحمید الغربانی خبرنگار این شبکه گزارش دا د: حضور مردم امسال بیش از هر سال بود. یمنی ها با لبیک گفتن به رسول اکرم (ص)، زیر آسمانی که جنگنده های متجاوز در آن پرواز می کردند، با ایشان بیعت کردند.  
یمن در بهار نبوت اصول خود را بر درست ترین پایه ها بنا می کند و هدف خود را از این اصول می داند. یمنی ها با حضوری پرشور، پرچم و سلاح را در دست داشتند. مردم با روحیه جهاد و وفاداری عمیق به رسول اکرم (ص)، به هویت یمنی و وابستگی کامل به رسالت جاویدان تمایل دارند.  
علامه شمس الدین شرف الدین مفتی یمن گفت: «ملتی با این شور حضور، پایداری، ثبات، توکل به خداوند و جهاد در راه خدا بدون ترس از سرزنش سرزنشگران نیافتیم.» 
خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: وقتی که دنیا به پیامبر نیاز داشت، حضرت محمد (ص) برانگیخته شد و به تاریخ جاهلیت نخست پایان داد. اکنون یمن به از بین بردن جاهلیت قرن بیست و یکم نیازمند است. 
خبرنگار این شبکه افزود: روح شهید صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن در این مراسم حضور داشت. آزادسازی یمن به هوشیاری بالا و فعالیت های شبانه روزی و دستان توانایی نیازمند است. 
خبرنگار این شبکه در پایان گفت: راهپیمایی مردم یمن با هدف احیای رسالت و امتداد انوار آن و همچنین به منزله عبور از تجاوزگری های دشمن و تاکید بر این موضوع بود که یمن از هر گونه خشونتی منزه است و توطئه ها در برابر تغییر و تحولات ملت از بین می رود. 

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 30 آبان 1397 - 16:52:18