محکومیت عادی سازی روابط با صهیونیست ها در راهپیمایی بازگشت امروز

جمعه 25 آبان 1397 - 18:20:46
محکومیت عادی سازی روابط با صهیونیست ها در راهپیمایی بازگشت امروز

غزه- الکوثر: هزاران نفر از ساکنان غزه امروز به رغم تهدیدات صهیونیست ها، در سی و چهارمین راهپیمایی «حق بازگشت» با شعار «عادی‌سازی خیانت است» شرکت کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شرکت کنندگان در سی و چهارمین «راهپیمایی حق بازگشت» که بعد از پیروزی اخیر مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی برگزار شد، تلاش‌های برخی سران عرب برای عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.

سی و چهارمین راهپیمایی حق بازگشت امروز جمعه در حالی برگزار می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۴ ساعت پیش به اهالی غزه هشدار داد و آن‌ها را تهدید کرده است که در صورت نزدیک شدن به حصار مرزی هدف قرار خواهند گرفت.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی عربی زبان ارتش این رژیم در حساب توییتری خود، نوشت که نزدیک شدن به مرز «خط قرمز ماست» هرکس به آن نزدیک شود، خود را در معرض خطر قرار خواهد داد.

اهالی غزه اما بدون توجه به این تهدیدها همانند جمعه‌های قبل حضوری پرشور در راهپیمایی امروز دارند.

راهپیمایی این هفته از سوی «هیأت عالی راهپیمایی‌های حق بازگشت و شکست محاصره غزه»، «عادی‌سازی خیانت است» نامگذاری شده است و از هفته پیش برای محکوم کردن اقدام برخی کشورهای عربی در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی فراخوان داده شده است.

به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، این هیأت در بیانیه امروز خود که ساعاتی پیش منتشر شد، از اهالی غزه خواست در راهپیمایی این جمعه حضور گسترده‌ای  داشته باشند.

در بیانیه هیأت عالی راهپیمایی‌های حق بازگشت آمده است: «بیایید در این راهپیمایی شرکت کنیم و به مقاومتمان بگوییم که "از شما ممنونیم" و از گزینه‌های آن [در رویارویی با صهیونیست‌ها] حمایت کرده و بگوییم "ای قهرمانان! عادی‌سازی روابط همیشه خیانت است"».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 25 آبان 1397 - 18:10:45