حمله قبایل یمنی به نظامیان اشغالگر سعودی

چهار شنبه 23 آبان 1397 - 15:3:25
حمله قبایل یمنی به نظامیان اشغالگر سعودی

تهران - الکوثر : منابع محلی در استان المهره یمن گفتند شماری از افراد قبایل استان المهره واقع در شرق این کشور به مکانهای تجمع نیروهای اشغالگر سعودی در اطراف شهرستان «حات» حمله کردند که به هلاکت یا زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی منجر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، منابع محلی تأیید کردند شماری از افراد قبایل المهره به گروهی از سربازان سعودی با سلاحهای مختلف سبک و نیمه سنگین در یکی از نقاط امنیتی در خط بیابانی در شهرستان حات یورش بردند که به هلاکت یا زخمی شدن شماری از نیروهای اشغالگر منجر شد.
این منابع تصریح کردند قبایل المهره پس از آن به نیروهای اشغالگر سعودی حمله کردند که اشغالگران با متوقف کردن ایجاد نقاط امنیتی و مواضع نظامی در شهرستان حات و عقب نشینی از این شهرستان مخالفت کردند. 
این منابع افزودند شماری از مشایخ و بزرگان شهرستان حات به مقامات محلی طرفدار عبد ربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) اعلام کرده اند با هرگونه حضور نظامی نیروهای اشغالگر سعودی مخالفند. 
این منابع گفتند استان المهره هم اکنون از نظر امنیتی و نظامی به صورت بی سابقه ای متشنج است و قبایل المهره همزمان با ورود نیروهای کمکی جدید اشغالگر سعودی ، بسیج نظامی اعلام کرده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 23 آبان 1397 - 14:18:40