تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ علی سلمان

دو شنبه 14 آبان 1397 - 21:56:59
تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ علی سلمان

بیروت- الکوثر: تظاهرکنندگان بحرینی با برگزاری تجمع همبستگی با دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق احکام صادر شده از سوی دادگاه تجدیدنظر رژیم آل خلیفه علیه او را فاقد مشروعیت دانستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست بحرین، ­مردم بحرین در اعتراض به حکم صادر شده از سوی دادگاه تجدید نظر این کشور مبنی بر حبس ابد شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق تظاهرات کردند.
برخی از شهرها و روستاهای بحرین در اعتراض به حکم حبس ابد دادگاه تجدید نظر این کشور علیه شیخ علی سلمان و دو تن از نمایندگان سابق پارلمان شاهد تظاهرات گسترده بود.
تظاهرکنندگان بحرینی با برگزاری تجمع همبستگی با دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق احکام صادر شده از سوی دادگاه تجدیدنظر رژیم آل خلیفه را فاقد مشروعیت دانستند.
ساکنان شهرک «البلاد القدیم» با برگزاری تجمع همبستگی نزدیک منزل شیخ علی سلمان حکم سیاسی رژیم آل خلیفه را مبنی بر حبس ابد وی محکوم کردند.
ساکنان این شهرک با در دست داشتن تصاویر شیخ علی سلمان شعارهای انقلابی سر دادند و آزادی فوری او و همچنین سلب اتهامات ساختگی علیه وی را خواستار شدند.
دادگاه تجدید نظر بحرین دیروز با لغو حکم تبرئه شیخ علی سلمان، او را به حبس ابد محکوم کرد.
دادگاه بحرین همچنین «حسن سلطان» و «علی الاسود» دو نماینده سابق پارلمان این کشور را به اتهام جاسوسی برای قطر به حبس ابد محکوم کرد.
رژیم آل خلیفه این سه رهبر مخالفان بحرینی را در پی شرکت در مذاکرات حل بحران سال 2011 در چارچوب ابتکار عمل آمریکایی -عربی به جاسوسی برای قطر متهم کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 آبان 1397 - 21:54:15

دسته بندی :