واکنش ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به حکم حبس ابد شیخ سلمان

دو شنبه 14 آبان 1397 - 10:57:6
واکنش ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به حکم حبس ابد شیخ سلمان

تهران- الکوثر: ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان و دو تن از اعضای ارشد جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این ائتلاف تاکید کرد: احکام ظالمانه و سال‌ها زندان هرگز سد راه مبارزات شیخ علی سلمان و جنبش انقلابی این کشور نخواهد شد. 
در بیانیه‌ای که این ائتلاف در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده، آمده است: در قسمت جدید سریال جنایت‌های رژیم آل خلیفه، ودر پی صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین و شیخ حسن سلطان و علی الاسود دو تن از اعضای ارشد این جمعیت در سایه حکومت مستبدانه نظام آل خلیفه، مردم قهرمان و مقاوم بحرین شاهد لکه سیاه دیگری در تاریخ عدالت هستند. این حکم در سایه محاکمه‌ای فریبکارانه که جزئیات آن برای افکار عمومی داخلی و بین المللی معلوم است و به بهانه آنچه را که از آن "جاسوسی برای قطر" خواندند، صادر شد. 
این حکم ظالمانه علیه علی سلمان روحانی مبارز و دو نماینده سابق و عضو جمعیت الوفاق نشان می‌دهد سرنوشت سیاسی کشور برای باند آل خلیفه مهم نیست و آن‌ها کاملا به سمت صهیونیست‌ها و آل سعود متمایل شدند و استقلال و حق حاکمیت کشور را زیر پا گذاشته اند و با چنین هدفی دستگاه قضایی فرقه گرا و سیاست زده خود را ابزاری برای انتقام جویی سیاسی از شخصیت ملی بحرین قرار داداند؛ شخصیتی که دوست و دشمن به ملی گرایی و اصرارش بر احقاق حقوق شهروندان و آینده کشور شهادت می‌دهند.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما جوانان ائتلاف ۱۴ فوریه این حکم را محکوم می‌کنیم و آن را ظالمانه می‌دانیم که در دادگاهی غیر قانونی صادر شده و ناقض قانون و عدالت است. این جنایت جدیدی علیه عدالت انسانی و تک تک ملت بحرین است که به خواسته‌ها و حق ملت برای تعیین سرنوشت خود ایمان دارند، به همین جهت خطاب به حمد ین خلیفه رئیس نظام حاکم و گروهک فاسد آل خلیفه می‌گوییم حکم‌های ظالمانه و سال‌ها زندان، نخواهد توانست سد راه شیخ علی سلمان و هزاران تن از کسانی که به آرمان او باور دارند، باشد. همچنین این مسئله نمی‌تواند مانعی در برابر تداوم جنبش انقلابی شود که از چند دهه پیش و از ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ آغاز شد. ما تاکید می‌کنیم این احکام ظالمانه موجب تقویت گزینه تحریم انتخابات گروهک آل خلیفه می‌شود و نشان می‌دهد موافقت با طرح امضای عریضه ملی که به زودی ارائه خواهد شد، و خواستار تشکیل شورای موسسان جدید با هدف تدوین قانون اساسی بحرین است، کار درستی بوده است. قطعا با اراده فولادین این ملت، انقلاب ادامه خواهد یافت. 
این جنبش در پایان آزادی شیخ علی سلمان و شخصیت‌های برجسته دیگر و همچنین همه زنان و مردان بازداشت شده در زندان‌های آل خلیفه را خواستار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 آبان 1397 - 10:49:17