جریان الوفاء مقابله با حضور رژیم صهیونیستی را در بحرین خواستار شد

یک شنبه 13 آبان 1397 - 21:17:44
جریان الوفاء مقابله با حضور رژیم صهیونیستی را در بحرین خواستار شد

تهران - الکوثر : جریان اسلامی الوفاء بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد عادی سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی به هیچ وجه در بحرین مقبولیت مردمی ندارد از همین رو مردم بحرین اعم از شیعه و سنی شایسته است با هرگونه حضور رژیم صهیونیستی در کشورشان مقابله کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  جریان اسلامی الوفاء در این بیانیه آورده است : صهیونیست ها شاید موفق شوند روابط سیاسی را در سطح سفارتخانه با رژیم آل خلیفه برقرار کنند اما این موضوع به دور از عادی سازی روابط پایدار به مفهوم طبیعی، فراگیر و مردمی است.

جریان اسلامی الوفاء تاکید کرد: بر اساس معادله ها و دورنمای نزاعی که بین نیروهای مقاومت و آزدی خواه با رژیم صهیونیستی شکل گرفته است، وجود این رژیم طی دو دهه آینده غیر قابل تصور و غیر قابل تضمین است.

این بیانیه خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه نمی تواند برای صهیونیست ها در بحرین محیطی امن فراهم کند زیرا شهروندان و نیروهای مقاومت در این کشور هرگونه حضور نهادها یا مسئولان رژیم صهیونیستی را تهدیدی خصمانه و هدفی مشروع برای خود می دانند.

جریان اسلامی الوفاء با هشدار به صهیونیست ها درباره انتخاب بحرین برای اجرای ماموریت های کثیف و پلید خود از طریق عادی سازی روابط با این کشور, آن را یک اقدام بیهوده سیاسی توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل تلاش می کند بحرین را به عنوان یکی از برگهای برنده جدید خود در نبرد علیه محور مقاومت قرار دهد. به اعتقاد صهیونیست ها و رژیم آل خلیفه می توان به اتباع بیگانه اتکا کرد و با سرکوب مانع از مقاومت در برابر حضور آنان در بحرین شد اما این رؤیا محقق نخواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 13 آبان 1397 - 20:33:39