حزب الله برابر تحریم های آمریکا پیروز خواهد شد

یک شنبه 13 آبان 1397 - 9:20:37
حزب الله برابر تحریم های آمریکا پیروز خواهد شد

تهران- الکوثر: رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به ایستادگی مقاومت لبنان در برابر هر گونه اقدامات دشمنان، گفت حزب الله در برابر تحریم های آمریکا پیروز خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت «به خوبی می دانیم دشمنان، ما را رها نخواهند کرد. از این رو، آمریکا تحریم های شدید را آغاز کرد و مقامات آمریکا این روزها از تحریم های شدیدتر علیه حزب الله سخن می گوید. این موضوعی طبیعی است. ما از دشمنان خود انتظار چیزی جز تحریم و حملات بیشتر نداریم.»

وی افزود «قدرتی که آمریکا با جنگنده ها، تسلیحات و سیاست برای اسرائیل ایجاد کرد، همگی نابود شد و مقاومت به پایداری ادامه داد و پیروز شد و به اذن خداوند، در برابر تحریم های جدید آمریکا هم پیروز خواهد شد.»
صفی الدین در مراسم بزرگداشت عبدالحسین حدرج پدر سه شهید (محمد، یوسف و حسن) در منطقه البازوریه گفت: «این مایه افتخار ماست که از کشور خود دفاع کردیم و آزادسازی آن را در سال 2000 محقق ساختیم و سال 2006 از آن دفاع کردیم و پس از آن، در مقابله با دشمن تکفیری نیز به این کار ادامه دادیم. تکفیری ها را در سوریه و مرزها شکست دادیم. همه این دستاوردها را که جهان از آن آگاه است، دستاوردهای مقاومت، شهدا، فداکاران و همه کسانی است که در راه مقاومت، پایداری و فداکاری کردند و از خود صبر و تحمل نشان دادند.»
وی افزود «به خوبی می دانیم تشکیل دولت به توافق و تفاهم نیاز دارد و راه توافق و تفاهم نیازمند گفتگو است. برای گفتگو هم مردم باید سخنان یکدیگر را بشنوند. اما این که برخی گوش های خود را ببندند، دیگر گفتگو، تفاهم و توافق صورت نخواهد گرفت.»


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 13 آبان 1397 - 9:0:56