دبیرکل جمعیت «الوعد»: ملت بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

شنبه 12 آبان 1397 - 17:56:15
دبیرکل جمعیت «الوعد»: ملت بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

تهران- الکوثر: دبیرکل سابق جمعیت «العمل الوطني الدیمقراطی» (الوعد) بحرین تأکید کرد که ملت بحرین با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سید «رضی الموسوی» دبیرکل سابق جمعیت الوعد بحرین با اشاره به مخالفت ملت بحرین با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که هروله کردن به سمت این رژیم بیانگر وحشت آنهایی است که دچار کور رنگی شده و دوست و دشمن را تشخیص نمی‌دهند.

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، الموسوی افزود که این هروله کردن به سمت رژیم صهیونیستی هرگز به بحران‌های موجود در این رژیم‌ها پایان نخواهد داد و هر قدر که یک رژیم سیاسی در منطقه شکست می‌خورد، و فساد، تعداد فقرا و بیکاران آن بیشتر می‌شود، این رژیم برای نجات خود بیشتر به سمت رژیم صهیونیستی هروله می‌کند.

پیش از این «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین از مواضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قبال عربستان سعودی حمایت کرده بود.

آل خلیفه در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «با وجود همه اختلافات اما بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل موضع روشنی درباره اهمیت ثبات منطقه و نقش عربستان سعودی در تثبیت این ثبات دارد.»


شنبه 12 آبان 1397 - 17:56:1