بحرینیها جنایت ارتش نیجریه را در اربعین حسینی محکوم کردند

جمعه 11 آبان 1397 - 18:40:29
بحرینیها جنایت ارتش نیجریه را در اربعین حسینی محکوم کردند

تهران - الکوثر : ائتلاف جوانان چهارده فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای جنایت ارتش نیجریه را در حق عزاداران اربعین حسینی محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  در حمله نیروهای ارتش نیجریه به تجمع عزاداران اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) بیش از چهل نفر شهید شدند.
در این بیانیه آمده است: این جنایت نشان می دهد ایادی نظام جنایتکار تروریستی - تکفیری آل سعود در این جنایت وقیحانه وزشت دست دارند از همین رو ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم و معتقدیم آنچه بر این جرم وجنایت می افزاید سکوت مجامع بین المللی درباره این جنایت است . این جنایت نشانه ای روشن از وجدانهای خریداری شده است که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.
در این بیانیه تاکید شده است: ائتلاف جوانان چهارده فوریه صمیمانه به تمام مردم نیجریه به ویژه خانواده های شهدا تسلیت می گوید و از خداوند متعال برای زخمی ها و مجروحان شفای عاجل طلب می کند و همچنین بر حق آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه تاکید دارد زیرا وی یک زندانی عقیده و دیدگاه است و حقِ طرفداران و پیروان مکتب اهل بیت (ع) است که آیین های مذهبی را با آزادی برگزار کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 11 آبان 1397 - 18:34:36