روسیه خبرداد:

تلاش تروریست ها برای سازماندهی حملات شیمیایی در ادلب

چهار شنبه 9 آبان 1397 - 17:31:49
تلاش تروریست ها برای سازماندهی حملات شیمیایی در ادلب

دمشق- الکوثر: گروه های تروریستی در منطقه ادلب مقدار قابل توجهی گاز کلر را برای سازماندهی حملات شیمیایی و بی ثبات کردن اوضاع در این منطقه تهیه کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد گروه های تروریستی در منطقه کاهش تنش ادلب مقدار قابل توجهی گاز کلر را برای سازماندهی حملات شیمیایی و بی ثبات کردن اوضاع در این منطقه تهیه کرده اند.

ایگور کوناشنکوف Igor Konaсhenkov سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد اعضای گروه های تروریستی در منطقه کاهش تنش ادلب همچنان در تلاش برای بی ثبات کردن اوضاع در این منطقه هستند. تروریست ها با کمک کلاه سفید ها که در صحنه سازی تبحر دارند تلاش می کنند اقدامات تحریک آمیزی را با مواد شیمیایی به منظور متهم شدن نیروهای دولتی به جنایات علیه غیر نظامیان انجام دهند.
وی افزود 27 اکتبر به مرکز آشتی روسیه در سوریه اطلاع داده شد " تروریست های حزب ترکستانی 20 کپسول 10 لیتری گاز کلر را به معره النعمان در منطقه کفر نبل و الهواش برای اقدامات تحریک آمیز منتقل کرده اند ".
کوناشنکوف همچنین با اشاره به مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد کلاه سفیدها ساکنان این منطقه را برای مشارکت در صحنه سازی تحریک آمیز در ازای مواد غذایی به خدمت گرفته اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 9 آبان 1397 - 17:31:16