ارائه خدمات به زائران اربعین در کربلا تا جمعه ادامه خواهد داشت

یک شنبه 6 آبان 1397 - 13:31:44
ارائه خدمات به زائران اربعین در کربلا تا جمعه ادامه خواهد داشت

تهران - الکوثر : دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه شمار زائران اربعین حسینی از مرز دو میلیون نفر گذشت افزود ارائه خدمات در کربلا تا سه روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شهریار حیدری با اشاره به برگشت زائران به سمت کشور نیز گفت : سه روز بعد از اربعین در کربلا و پنج روز در پایانه های مرزی چذابه ، شلمچه و مهران امکانات رفاهی و موکب ها برای عزیمت زائران برپاست. 
وی افزود : متناسب با حضور زائران در کربلا ، موکب هایی تا روز چهارشنبه و پنجشنبه در کربلا مستقر خواهد بود. 
حیدری افزود : 12 هزار دستگله در ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد زائران از مرزهای چذابه ، شلمچه و مهران پیش بینی شده است.
وی با تشکر از زائران در همکاری و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین حسینی و رسانه ها گفت : روزهای سه شنبه و چهارشنبه باتوجه به برگشت زائران به کشور تمام تمهیدات لازم امکانات حمل و نقل فراهم است. 
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به احتمال بارندگی و باد تند در روزهای پایانی این هفته افزود : با دستور ستاد مرکزی اربعین، ستادهای مدیریت بحران استان های خوزستان و ایلام و استان های معین آماده باش کامل هستند. 
حیدری پیش بینی نیاز زائران در مواکب را از دیگر تمهیدات برشمرد و گفت : این مایحتاج امروز و فردا از محل کمک های خیرین برای رفاه زائران تهیه و تامین می شود. 
وی افزود : در حوزه امنیت و انتظامی نیز باتوجه به آخرین رصد میدانی و بررسی ها تا این لحظه امنیت خیلی مطلوب و عالی و بی نظیر در کشور عراق برقرار است و تا خروج زائران ایرانی چتر امنیتی و اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران گسترده و مناسب خواهد بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید     


یک شنبه 6 آبان 1397 - 13:8:29