واکنش جریان الوفاء اسلامی بحرین به سفر نتانیاهو به عمان

یک شنبه 6 آبان 1397 - 8:12:59
واکنش جریان الوفاء اسلامی بحرین به سفر نتانیاهو به عمان

تهران - الکوثر : جریان الوفای اسلامی بحرین در بیانیه ای اقدام برخی کشورهای منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را شرم آور و غیر قابل قبول خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در بیانیه جریان الوفای اسلامی بحرین تاکید شده است دیدار نتانیاهو از عمان و مشارکت برخی کشورهای اسلامی در مسابقات ورزشی مشترک با صهونیست ها چیزی جز تسلیم در برابر خواسته های آمریکا و کاشتن غده سرطانی صهونیسم در منطقه نیست. 

جریان الوفای اسلامی بحرین اقدام برای عادی ساز روابط با صهیونیست ها را شرم آور خواند و از مسلمانان جهان خواست به مقاومت با هدف از بین رفتن غده سرطانی رژیم صهیونسیتی در منطقه ادامه دهند.  

در این بیانیه آمده است :

در شرایطی که هنوز رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را در اشغال خود دارد و آشکارا با امت و ملتهای ما دشمنی می ورزد ما شاهدیم بسیاری از رژیم های سیاسی و دولتها در منطقه برای عادی سازی روابط و برقراری ارتباط علنی با این رژیم سرراهی و ساختگی تلاش می کنند. 
سفر نتانیاهو به عمان و مشارکت برخی از هیاتهای عربی در مسابقه ورزشی در این اواخر در امارات در کنار تیم ورزشی صهیونیستی گواه آشکار و جدیدی بر ضعف و خضوع این رژیمها در برابر اوامر و سیاستهای آمریکا و کشورهایی است که غده سرطانی صهیونیستی را در منطقه ما کاشتند. 
با وجود صحنه رسمی فاجعه آمیزی که مواضع این رژیمها ترسیم می کند، واقعیت آشکار این است که چنین مواضعی خیانت به اراده ملتها است و بیانگر خواست و اراده و نگرش این ملتها در قبال این رژیم غاصب نیست زیرا ملتهای ما به یک لحظه تاریخی چشم دوخته اند که در آن لحظه طوفانی قوی برای ریشه کن کردن این غده سرطانی راه بیفتد و آن روز دور نیست. 
عمر معامله عادی سازی (روابط) با رژیم صهیونیستی و نابودی مساله فلسطین کوتاه است و حامیان این معامله خودشان در بحرانهای داخلی به سر می برند. 
با شدیدترین عبارتها این ضعف در برابر اراده نیروهای غربی و این عادی سازی روابط با رژیم غاصب فلسطین و دشمن دین و امتمان را محکوم می کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 6 آبان 1397 - 8:12:46