هشدار اتحادیه جهانی علمای مسلمان درباره عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها

شنبه 5 آبان 1397 - 23:2:39
هشدار اتحادیه جهانی علمای مسلمان درباره عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها

تهران- الکوثر: اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در کشورهای حوزه خلیج فارس، تلاش های در راستای عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز شنبه با صدور بیانیه ای از جهان اسلام و رهبران آن خواست که حامی آرمان های بزرگ جهان اسلام باشند و از قدس شریف و اراضی اشغالی چشم پوشی نکنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: با هر گونه عادی سازی یا استقبال رسمی و مردمی از هیات های اشغالگران قدس، قاتلان ملت فلسطین و محاصره کنندگان غزه عزیز ابراز انزجار می کنیم. هر گونه تحرک صهیونیستی و هر گونه استقبال از اشغالگران در دیار و سرزمین مسلمین را محکوم می کنیم.

اتحادیه جهانی علمای مسلمین با اشاره به استقبال مسئولان رژیم صهیونیستی در کشورهای حوزه خلیج فارس در شرایطی که تفرقه داخلی بر اثر بروز تحریم فراگیر(اشاره به بحران میان دوحه و چهار کشور عربی از سال ۲۰۱۷ ) ایجاد شده اعلام کرد: هر گونه عادی سازی یا استقبال از صهیونیست ها به مثابه پاداشی به جنایات آنها و اشغال قبله اول ما از سوی آنها و شرکت در اجرای آنچه معامله قرن خوانده می شود، است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 5 آبان 1397 - 22:9:35