افزایش باجه های پرداخت ارز به زائران اربعین

جمعه 4 آبان 1397 - 11:5:59
افزایش باجه های پرداخت ارز به زائران اربعین

تهران- الکوثر: عضو ناظر مجلس در ستاد اربعین‌ گفت بانک مرکزی اکنون تصمیم گرفته است تا در مرز، نجف و کربلا به زائران ارز تحویل دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، احمد امیرآبادی‌ فراهانی با اشاره به صف‌های طولانی زائران در پشت مرزها برای دریافت ارز، افزود: اکنون با ستاد عتبات عالیات در نجف هماهنگ کردیم تا برای اعطای ارز به زائران حسینی چند مکان را در اختیار زوار قرار دهند.
وی ادامه داد: همچنین با حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی هم هماهنگ شد تا هر چه سریع‌تر نیروهای خود را در این شعب افزایش دهد تا روند پرداخت دینار و ارز به زائرین‌ تسهیل شود.
عضو ناظر مجلس در ستاد اربعین‌ تصریح کرد: وضعیت در مرز مهران و پرداخت ارز به زائران با توجه به افزایش نیرو هنوز به حالت عادی نرسیده است و اگر دولت و بانک مرکزی تعلل نمی‌کردند و یک ماه پیش اقدامات لازم را انجام می‌دادند، اکنون وضعیت بهتری وجود داشت.
عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه بانک مرکزی اکنون تصمیم گرفته است تا در مرز، نجف و کربلا به زائران ارز تحویل دهد، اظهار داشت: در دو روز گذشته طی بازدید از مرزها، همراه با استانداری و مدیر عامل بانک ملی با مشاهده صف‌های طولانی زائران تصمیم گرفته شد تا به باجه‌های پرداخت ارز در خاک عراق اضافه شود، بر این اساس بعد از صحبت با طرف عراقی و مدیر منطقه‌ای و موافقت وی سریعاً نیروهای ما در مرز "زر‌باطیه‌" مستقر شدند.
عضو ناظر مجلس در ستاد اربعین‌ گفت: ضروری است که با مدیریت مناسب و افزایش باجه‌ها و گیت‌ها، شرایط بهتری را برای زائران فراهم کنیم، همچنین فرم پرداخت ارز کاملاً زاید بود که روز گذشته تصمیم گرفته شد آن را حذف کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 آبان 1397 - 11:5:48