جایی که برای اولین‌بار چشم ها به حرم می افتد +فیلم

پنج شنبه 3 آبان 1397 - 17:20:11
جایی که برای اولین‌بار چشم ها به حرم می افتد +فیلم

وبگردی: خاطره اولین باری که دوستداران امام حسین علیه السلام به زیارت این امام مشرف می‌شوند، جزو شیرین‌ترین و فراموش نشدنی ترین خاطرات افراد است.

تهران- الکوثر: خاطره اولین باری که دوستداران و محبان امام حسین علیه السلام به زیارت این امام بزرگوار مشرف می‌شوند، جزو خاطرات شیرین و فراموش نشدنی آن‌ها به شمار می‌رود.

علاوه بر خاطره فراموش نشدنی اولین زیارت کربلا و لحظه‌ای که چشم افراد به گنبد و بارگاه حرم امام حسین و حضرت عباس علیه اسلام می‌افتد، حضور در جمع زائرانی که با پای پیاده به این سفر معنوی مشرف می‌شوند هم صفای دیگری دارد و لذت آن را دو چندان می‌کند.

وقتی حرف زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و همچنین زیارت حرم حضرت عباس علیه السلام در کربلا به میان می‌آید، حس و حال وصف ناپذیر و خاص زائر اولی‌ها  برای این سفر غیر قابل انکار است والبته شوق وصل زیارت رفته‌ها و لحظه شماری آن‌ها هم برای این سفر بسیار زیبا و دلنشین است.

زائرانی که با پای پیاده به زیارت امام حسین علیه السلام می‌روند علاوه بر اینکه ثوابی دو چندان نسبت به سایر زائران نصیبشان می‌شود، با رسیدن به کربلا و تشرف به حرم لحظاتی ناب و بی تکرار را در حرم حس می‌کنند.

 


پنج شنبه 3 آبان 1397 - 17:19:35