سید حسن نصرالله: با هوشیاری، طرح دشمن برای ایجاد فتنه ضد مقاومت را ناکام می گذاریم

پنج شنبه 26 مهر 1397 - 18:43:59
 سید حسن نصرالله: با هوشیاری، طرح دشمن برای ایجاد فتنه ضد مقاومت را ناکام می گذاریم

تهران- الکوثر: دبیرکل حزب الله لبنان گفت همانطور که مقاومت، طرح های قبلی دشمن را ناکام گذاشته بود اکنون هم با هوشیاری، تلاش ها برای دامن زدن به فتنه های حزبی و منطقه ای را ناکام می گذارد.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی العهد لبنان به نقل از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله نوشت: نبرد بیداری، پایه و اساس رویارویی با طرح هایی است که لبنان و مقاومت را هدف قرار داده است. ما تا حد زیادی، تهدید نظامی و امنیتی را پشت سر گذاشته ایم. اما این به معنای آن نیست که دیگر نباید خود را برای همه احتمال ها آماده کنیم.
سید حسن نصرالله در دیدار اختصاصی با کارکنان رادیو النور در سی امین سالگرد تاسیس آن افزود بارزترین چالش هایی که امروز با آن رو به رو هستیم، تلاش برای از بین بردن مقاومت در قلمرو اصلی آن از طریق دامن زدن به فتنه های حزبی، منطقه ای، عشایری و خانوادگی است و ابزارهایی برای اجرای این ساز و کارها وجود دارد. وی تاکید کرد: همانطور که طرح های قبلی را به شکست کشانده ایم، اکنون هم با هوشیاری خود، این طرح را ناکام خواهیم گذاشت.
سید حسن نصرالله به مسئولیت های بزرگی که بر دوش رسانه ها است پرداخت و بر اهمیت اعتبار و امانت در انتقال خبرها و رویدادها تاکید کرد و گفت این همان چیزی است که حزب الله، مقاومت و رسانه های آن را متمایز کرده است. دبیرکل حزب الله درباره خطر مسائل مطرح در شبکه های اجتماعی که وارد هر خانه ای شده است هشدار داد و گفت: باید در نبرد جدید رسانه ای آماده باشیم.
سید حسن نصرالله با تجلیل از عملکرد رادیو النور در مسیر رسانه ای خود در طول سال های گذشته گفت تاثیرگذاری رادیو (النور) همواره قوی بوده است و این رادیو با چالش های فراوانی رو به رو شد و بر آنها غلبه کرد. اوج این چالش ها در جنگ سی و سه روزه بود که دشمن تلاش کرد صدای آن را خاموش کند.
وی تصریح کرد رادیو النور و کارکنان آن شریک همه دستاوردها و پیروزی های تحقق یافته هستند.


پنج شنبه 26 مهر 1397 - 18:42:26